Τήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο Πράξεων του ΕΣΠΑ

ΘΕΜΑ: «Τήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο Πράξεων του ΕΣΠΑ.»

Στο πλαίσιο των Πράξεων:

1) «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» (MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

2) «Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - ΑΠ1» (MIS 520704), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ6» (MIS 5000044), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού - ΑΠ3» (MIS 453706) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020

3) «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - ΑΠ1» (MIS 446745) και «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? ΑΠ 6, 8, 9» (MIS 5000043)» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020,

οι οποίες συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, για την υλοποίηση των οποίων δικαιούχος είναι η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Τομέα Παιδείας πρώην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, παρακαλούμε για την υποχρεωτική τήρηση του Κανονισμού (ΕΚ) 1828/2006 όπως τροποποιήθηκε από τον Κανονισμό 846/2009, του Κανονισμού (ΕΚ) 1303/2013 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 821/2014, σχετικά με τις δράσεις πληροφόρησης και δημοσιότητας των κρατών μελών για τις παρεμβάσεις των διαρθρωτικών ταμείων.

Μεταξύ των βασικών στόχων των δράσεων δημοσιότητας και πληροφόρησης είναι:

  • Να εξασφαλίζουν τη διαφάνεια καθιστώντας γνωστή την ύπαρξη των παρεμβάσεων των διαρθρωτικών ταμείων στους δικαιούχους, στους εν δυνάμει ωφελούμενους και στο ευρύ κοινό και να τους πληροφορούν σχετικά με τον τρόπο πρόσβασης σε αυτές.
  • Να ευαισθητοποιούν και να πληροφορούν την κοινή γνώμη ως προς τους στόχους και τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων που συγχρηματοδοτούνται από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία.

Τα μέτρα πληροφόρησης και δημοσιότητας πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην κοινή προσπάθεια και συνεργασία των Ελληνικών Αρχών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να εξασφαλίζουν την ισότιμη προβολή της Ε.Ε. στη χρηματοδότηση των παρεμβάσεων.

Στο πλαίσιο της τήρησης του ανωτέρω κανονισμού, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων και τα ΚΕΔΔΥ όπου υλοποιούνται οι Πράξεις καθώς και οι λοιποί εμπλεκόμενοιέχουν την υποχρέωση να τηρούν τα ακόλουθα:

1α) Για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» (MIS 520707, 485613, 485614):

         α) τη χρήση της σήμανσης (λογότυπο) σε κάθε έντυπο, έγγραφο ή διοικητική πράξη που συντάσσεται και αφορά στις Πράξεις, σύμφωνα με το ακόλουθο υπόδειγμα

και

β) την ανάρτηση του συνημμένου ενημερωτικού κειμένου στις ιστοσελίδες,

     όλων των εμπλεκομένων:

  1. Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  2. Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  3. Σχολικών Μονάδων όπου υλοποιούνται οι Πράξεις

για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

1β) Για τις Πράξεις «Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - ΑΠ1» (MIS 520704), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ6» (MIS 5000044), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού - ΑΠ3» (MIS 453706) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020:

         α) τη χρήση της σήμανσης (λογότυπο) σε κάθε έντυπο, έγγραφο ή διοικητική πράξη που συντάσσεται και αφορά στις Πράξεις, σύμφωνα με το ακόλουθο υπόδειγμα

και

β) την ανάρτηση του συνημμένου ενημερωτικού κειμένου στις ιστοσελίδες, όλων των εμπλεκομένων:

  1. Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  2. Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
  3. Σχολικών Μονάδων όπου υλοποιούνται οι Πράξεις

για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

1γ) Για τις Πράξεις «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - ΑΠ1» (MIS 446745) και «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? ΑΠ 6, 8, 9» (MIS 5000043)» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020:

         α) τη χρήση της σήμανσης (λογότυπο) σε κάθε έντυπο, έγγραφο ή διοικητική πράξη που συντάσσεται και αφορά στις Πράξεις, σύμφωνα με το ακόλουθο υπόδειγμα

και

β) την ανάρτηση του συνημμένου ενημερωτικού κειμένου στις ιστοσελίδες, όλων των εμπλεκομένων:

  1. Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  2. Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
  3. Σχολικών Μονάδων όπου υλοποιούνται οι Πράξεις
  4. ΚΕΔΔΥ

για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

Τα ανωτέρω είναι αναρτημένα σε ηλεκτρονική μορφή στο http://www.eye.minedu.gov.gr

Επισημαίνεται ότι η προβολή και δημοσιότητα των Πράξεων αποτελεί βασική υποχρέωση και ευθύνη όλων των εμπλεκομένων Φορέων οι δε κανόνες πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα καθώς η μη τήρησή τους μπορεί να επιφέρει κυρώσεις μη επιλεξιμότητας δαπανών και διακοπή της χρηματοδότησης.

Ως εκ τούτου, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα ΚΕΔΔΥ, όπως επιβεβαιώσουν εγγράφως για κάθε Πράξη ξεχωριστά ότι:

Α). Για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3 (MIS 520707, 485613, 485614)»:

1)    το συνημμένο ενημερωτικό κείμενο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα

   α. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης / της

         οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης *

β. των σχολικών μονάδων στις οποίες έχουν τοποθετηθεί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή  

     (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) για την υλοποίηση της Πράξης **

Β). Για τις Πράξεις «Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - ΑΠ1» (MIS 520704), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ6» (MIS 5000044), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού - ΑΠ3» (MIS 453706) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020:

1) το συνημμένο ενημερωτικό κείμενο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα

   α. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης / της

         οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης *

   β. των σχολικών μονάδων στις οποίες έχουν τοποθετηθεί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή ΕΒΠ-ΕΕΠ για την υλοποίηση της Πράξης **

Γ). Για τις Πράξεις «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης - ΑΠ1» (MIS 446745) και «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ? ΑΠ 6, 8, 9» (MIS 5000043)» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

1) το συνημμένο ενημερωτικό κείμενο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα

   α. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης / της

         οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης * / του ΚΕΔΔΥ

   β. των σχολικών μονάδων στις οποίες έχουν τοποθετηθεί ΕΕΠ για την υλοποίηση της Πράξης **

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

   

Ο ΠΡΟΪΣΤ/ΝΟΣ ΕΠΙΤΕΛΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΣΠΑ

Κων/νος Δ. Βαλιάντζας